2013. április 13., szombat

Gemenci Foltvarró Csoport varrós találkozója

Ma kirándulni mentünk! Sióagárdon voltunk a Gemenci Foltvarró Csoport vendég szeretetét élveztük!
Nagyon jó kis nap volt! :)
Nagyon sok ismerőssel találkoztunk, nagyon sok újat tanultunk, sokat nevettünk, nagyon jól éreztük magunkat! :)

Már reggel fél 8-kor elindultunk, 5 varrós társammal, a Bencével és a Zsoltival! Eleinte féltem tőle, hogy a család két férfi tagját meg fogja kicsit viselni ez a nap, de szerencsére mindenki gond nélkül vette az akadályt!
Bence egy kis tünemény volt, nagyon sokat mosolygott, alig volt hangja! Szerencsére csak akkor  volt egy kis pityergés, mikor a Nóra öröm ujjongásban tört ki! :) De hát aki 15 tombolájából 9-szer nyer, az nem is szomorkodhat! :) Az biztos, hogy nagyon, de nagyon jól éreztük magunkat! :)
A kiállítás nagyon szép volt, rengeteg fantasztikus munka, aprólékos kidolgozás, gyönyörű színek, hát csak szuperlatinuszokban tudok beszélni, és akkor még a vendéglátásról nem is szóltam! Volt ám terülj terülj asztalkám! Saláták, husik, sütik, szendvicsek... Nagyon széles választékban, és még gluténmentes étel is volt! :)

A lányok varrtak egeret és baglyot, én viszont lusta voltam, és csak rajzoltam, de azt sokat! Neszi mintákat, stancil quilt mintákat, tulipánt, nárciszt... Csináltam rengeteg képet...

Tombola sorsolás után elmentünk a helyi Hímzésmúzeumba, hát ott is leesett az állam! :) 500 Ft volt a belépő, de...Én azt gondoltam, hogy bemegyünk, körbe nézünk, kijövünk, és ennyi, de... Ez egy hatalmas DE... Olyan helytörténeti előadást kaptunk, hogy csak lestem... Én is meg a többiek is! :) Sióagárd híres az egyedi hímzéséről, szín használatáról,  viseletéről, és mi ebbe nyerhettünk bepillantást, de olyan mélységekig vissza térve a múltbéli műhelytitkokig, hogy az a mai embernek hihetetlen... Mikor azt mondják, hogy egy a kicsinél nagyobbacska, de még is rettenetesen pici lyuk hímzése a gyakorlott embernek 30 percig tartott, és az ingen ilyenből több száz van, elképzelni sem tudom, hogy akkor nekem hány év kellene egy gyerek méretű inghez...És láttam, hogy egy szoknyába hova a francba tudnak beletenni 7 méter anyagot...Nagyon tetszett ez a kiállítás is! :)

De mi adhatja vissza a mai nap hangulatát a legjobban, mint a fényképek!

A vendéglátóink:
Csak egy pár kép a kiállításról:






 A kis csapat és előttünk a sok nyeremény, amiket tombolán nyertünk:
Bence kapott ajándékot, ami nem maradt közömbös a számára:



És ezek után merje valaki azt mondani, hogy nem éreztük jól magunkat... Még a Bence is egész nap vigyorgott! :)

És a Hímzésmúzeum, melyről itt lehet többet olvasni!


És még a végére egy pár kép annak, aki nem hiszi el, hogy az én Férjem is jelen volt:


Viszont legközelebb nem ülhetnek ilyen messze tőlem, vagy a tombolákat adom nekik, mert mi a 10-ből 1-gyel nyertünk, míg a fenti képeken a Nóra sorra várta a nyereményét! :) De nem irigykedünk, mert a Nórát most fertőzzük "foltkórsággal", és a mai nap sikere nagyban befolyásolja a mi hatékonyságunkat is! :)
Szóval szép volt Nóra! :)


Na de hát sajnos ez is elmúlt! :) Nagyon jó volt, nagyon gyorsan elment az idő, de hogy megérte elmenni, az nem kérdéses! :) De az sem, hogy jövőre elmegyünk e! Ha meghívnak, akkor az elsők között fogunk jelentkezni!

És még annyit a legvégére, hogy KÖSZÖNJÜK Gemenci Lányok! :)

1 megjegyzés:

  1. Drága Vera!
    Köszönjük ezt a csodás napot! Nagyon jól éreztük magunkat!
    Látogass el hozzám,szeretnélek megajándékozni egy Díjjal!

    VálaszTörlés