2012. október 11., csütörtök

Szülinapos játék 1

Múlt héten volt a csoport első szülinaposának nagy napja!
Most mát megmutathatom, hogy mit kapott tőlem, és ez úton is nagyon boldog születésnapot Irisz!
Szóval az ajándékok:
Készítettem egy hivatalosan zsepi tartót, de szerintem bárminek lehet használni! Szalvéta tartónak, vagy akár pohár alátéteknek is!


Ezeket a Margit virágokat pohár alátétnek szántam, ezeket tanulták a lányok Bonyhádon, mialatt én a szülés élményével voltam elfoglalva! Margit virág, mert Reiserné Margitka álmodta meg! 


Egy kis organza virágok! Akár kitűzőnek, akár függöny dísznek, de akár a karácsonyfa éke is lehet!


És egy kis illatzsák! Itt még füstölő van benne, de nyitott a szája, és bármire ki lehet cserélni!

Ezeknek az ajándékoknak az elkészítésében nagyon kevés szerepe jutott a varrógépemnek, többnyire kézzel készítettem! :) 
Nagyon izgultam, hogy épségben odaérjen, és elnyerje a szülinapos tetszését is! Jelentem oda ért, és pozitív visszajelzések jöttek!  :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése